Το 2002, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης δέκα χρόνων λειτουργίας του, το Τμήμα Θεάτρου, διοργάνωσε έκθεση σκηνογραφίας των φοιτητών του σε συνεργασία με το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ. Η έκθεση ήταν μία περιήγηση στη διαδρομή του σκηνογραφικού εγχειρήματος.
Το κείμενο είναι πάντα η αφορμή – είτε πρόκειται για θεατρικό είτε για λογοτεχνικό έργο. Πώς όμως περνάμε από το κείμενο στην εικόνα; και πώς ύστερα από την εικόνα στον χώρο;
Σχεδιασμός έκθεσης: Απόστολος Βέττας, Λίλα Καρακώστα
Οργάνωση έκθεσης: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Στέργιος Πρώιος, Ράνια Υφαντίδου, Ανθή Χρυσοπούλου
Φωτισμοί: Χρήστος Γιαλαβούζης, Στράτος Κουτράκης, Γιώργος Ματουσίδης.
Η έκθεση πλαισιώθηκε από σειρά εκδηλώσεων (διαλέξεις και θεατρικά δρώμενα) με θέμα το θέατρο και την εικόνα του:
-
«Ο κονστρουκτιβισμός στο επαναστατικό θέατρο της Ρωσίας. Δύο παραστάσεις του Μeyerhold: Ο μεγαλοπρεπής κερατάς και Το χαμάμ» (Μαρία Καραδελόγλου)
«Λειτουργικότητα και συμβολισμός στην υπόδηση» (Χρύσα Μάντακα)
«Το καπέλο μέσα στους αιώνες: λειτουργικότητα, σημειωτική, αισθητική, κατασκευή» (Χριστίνα Σαλταπίδα)
«Το παραδοσιακό Ινδικό θέατρο» (Ελένη Δάγκα)
«Η διαδρομή της μάσκας » (Δώρα Μαστροδήμου, Ράνια Υφαντίδου)
«Η θεατρική αφίσα στη Θεσσαλονίκη» (Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Χριστίνα Χατζηβασιλείου)
-
Πειραματικό μοντέλο για την κοσμογονία (Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Χριστίνα Πουλοπούλου, Ράνια Υφαντίδου, Χριστίνα Χατζηβασιλείου)
Τρία μονόπρακτα του F. G. Lorca: Η παρθένα, ο ναύτης και ο σπουδαστής, Η χίμαιρα, Ο περίπατος του Μπάστερ Κήτον (σκηνοθεσία: Μάριος Σωτηρόπουλος)
Εραστές δολοφονημένοι από μία πέρδικα (επιμέλεια-σύνθεση:Πέτρος Ζηβανός)
Δύο παραδοσιακοί ινδονησιακοί χοροί (χορός:Μαρίνα Γκούμλα, Μαρία Τσιτρούδη)